مصاحبه آرشیو خبر ها
رابیو: دوست دارم در همه پست‌ ها سرك بكشم!

رابیو: دوست دارم در همه پست‌ ها سرك بكشم!

 

آدرین رابیو هافبك 24 ساله و فرانسوی بانوی‌پیر که به تازگی عضوی از خانواده بیانکونری شده است، با حضور در شبکه اختصاصی یوونتوس (JTV) در مصاحبه‌ای از حضور در یوونتوس صحبت کرد.

 

اول از همه دلیل و حس خود را برای حضور در یوونتوس بگو.

 

از بودن در این جا بسیار خوشحالم. یوونتوس باشگاه بزرگی است که دارای اعتبار و تاریخ است. یکی از دلایلی که باعث آمدنم به تورین شد این بود که می خواستم خودم را ارتقاء بدهم و حرفه‌ا‌م را در سطح بالاتری ادامه دهم. اینجا بهترین مکان برای رسیدن به اهدافم است و بازی کردن در کنار بهترین بازیکنان، در پیشرفت و ارتقای فوتبالم فوق‌العاده خواهد بود.

 

دوست داری در سمت چپ بازی کنی یا راست؟

 

 چپ پا هستم اما دوست دارم در همه پست‌ها سرك بكشم. اما اگر بخواهم به صورت حرفه‌ای خود را توصیف کنم؛ باید بگویم یک هافبک باکس تو باکس هستم. هافبکی که هم در دفاع مشارکت می‌کند و هم در حمله حضور دارد.

 

قبل از پذیرفتن پیشنهاد یوونتوس با چه کسی مشورت کردی؟

 

با افراد زیادی از جمله جی‌جی بوفون که شناخت بسیار خوبی از این تیم و شرایط زندگی در ایتالیا داشت، صحبت کردم. طبیعی است برای یک انتخاب درست و حرفه‌ای نیاز به شناختی صحیح و همه‌جانبه است.

 

پس از قطعی شدن تصمیم‌تان و آغاز همكاری با یووه، آیا بوفون به شما خوشامد گفت؟

 

بله و چقدر دریافت چنین پیامی برایم خوشایند بود. من نیز با ارسال پیامی از جی‌جی تشکر کردم.

 

اهمیت لباس یوونتوس را در چه می‌دانید؟

 

لباس یوونتوس برای طرفداران پر شمار این تیم در سراسر جهان بسیار با اهمیت است و همین دلیل برای بیان تاریخ و اعتبار یووه كافی است.

 

تصورت از اولین حضور در ورزشگاه آلیانتز چیست؟

 

من احساسم را تصور می‌کنم، قطعاً یک جو بسیار عالی وجود خواهد داشت. اینکه پیروز شویم یا نه، گل بزنم یا پاس گل بدهم، قابل بیان نیست. برای حس کردن آن روز لحظه شماری می‌کنم. امیدوارم در کنار هم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و از آن لذت ببریم.

 

گفتنی است آدرین رابیو روز یكم ژوئیه با قراردی 4 ساله و دستمزد سالیانه 3.5 میلیون یورو به عنوان بازیكن آزاد به یوونتوس پیوست. او پیش از این در تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه حضور داشت و طی 7 فصل حضورش در این باشگاه، 227 بازی در رقابت‌های مختلف برای پاریسی‌ها انجام و 24 بار نیز گلزنی كرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: